Emil växer

Jag märker tydligt på Emils kläder att han på mycket kort tid har vuxit otroligt mycket på längden. Han har haft storlek 110/116 väldigt länge nu, närmare två år ungefär. Han har vuxit väldigt långsamt, nästintill stannat av har det kännts som.
Fast nu har jag upptäckt att många av hans kläder börjar bli för små i längden framförallt. Det märks tydligast på hans ytterkläder faktist.

Till hösten och vintern får vi köpa stl 120 eller 122 åt honom. Men det gillar jag! För på Intersport och Stadium börjar junior storlekarna på 120 och det finns så mycket fina kläder där både i ytterkläder och inomhuskläder. Jag gillar deras kläder åt Emil, framförallt.


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Åh nej, känns som en evighet med 7 veckor :) haha!! Liam har ögoninflammation, dock inte jätte allvarlig men vi kan väll avvakta lite o se hur den utvecklar sej, annars kan jag ju komma ner själv o lämna liam hemma med timmy för han är ju oxå ledig =) Jepp ska snacka med sara sen! =)

2010-05-11 @ 09:47:22
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0