Frisören

Idag har Emil varit hos frisören för första gången i sitt liv. Det gick väll så där, som räknat kanske jag skulle skriva. Han protesterade, men jag lovade honom lite godis om han klippte sig så det gick bra. Ibland  funkar mutor, men inte alltid. Frisören var en elev som gick sista året på gymnasiet och hade sin praktik nu, stackars liten tjej säger jag. Hon fick ingen "lätt" kund att tas med :)
Hur som helst är han klippt nu och det långa håret är inte så långt längre.

Nästa måndag ska jag kosta på mig ett besök hos frisören.

Mitt humör har verkligen varit på botten idag. Jag har inte känns så här på väldigt länge. Imorse var jag så irriterad och i dålig psykisk balans så jag avbröt min promenad och gick hem...

Imorgon ska Emil fotograferas. Denna gången ska de enskilda fotona tas, förra gången var det gruppfotografierna. Förra fotograferingen vägrade Emil dock ställa upp på. VRÅNG-UNGE, han hade gått därifrån och vägrade lyssna på dagmamman. MEN imorgon är jag där, hans super starka mamma, som ska dra ungen i nackskinnet om han inte ställer upp... För de enskila fotografierna SKA jag HA! De är så fina att ha på väggen i vardagsrummet ;)

Jag vann en auktion på Tradera.se igår på en jätte fin höst/vår- jacka från DIDRIKSON som ska användas av Liam. Fast jag har inte fått nått vinnar-mejl än från säljaren. Jag hoppas hon inte är oseriös, för då blir jag besviken. Jag vill ju HA jackan, givetvis.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0