Mot en blöjfri vardag...

Det är vad jag önskar mig med Emil. Jag har nog provat allt, ungefär. I alla fall de tips och råd jag fått men det går inte. Han vägrar ju ens sitta på toaletten och pottan! Så fick jag tipset att prova nån dålig och billig blöja eftersom jag hela tiden använder LIBERO. De billiga blöjorna skulle vara sämmre och göra honom blöt och ge honom obehag och därför vilja ta av sig blöjan, och därav sluta med den. Lite "skrämmsel-taktik" nästan... Jag köpte EUROSHOPPER blöjorna, för de var billigast på MAXI. Idag har han fått använt blöjan hela dagen men inte klagat en endaste gång och dessutom är han lika torr som vid användandet utav LIBERO så blöjorna är ju trots priset en bra blöja...
Ska jag vara ärlig så vet jag inte heller om denna taktik funkar så bra, i alla fall inte till Emil. Jag gör slut på denna blöjförpackning så får vi se.

Henrik har precis hämtat Emil. Han ska få åka med på körningar Henrik har idag. Han var så glad när han kom och hämtatde honom med bussen. Så nu harjag en lugn stund på eftermiddagen tills de kommer hem. Liam sover middag nu så jag ska passa på att duscha och fräscha upp mig.

Nu när Liam börjar närma sig året mer och mer får jag så mycket nostalgi känslor. Jag saknar graviditeten så mycket! Jag saknar att längta efter det som väntas skall, jag saknar alla sparkar och gravidmagen! Jag brkuar ibalnd när jag har tid över gå tillbaka i min gamla blogg  ( <- LÄNK ) under arkiv och minnas tillbaka tiden innan Liam föddes, och längtan efter honom! Det är mysigt.



Liam i magen 2008-10-11, vecka 29+5




Kommentarer
Postat av: Saga

Du har köpt fel blöja!EUROSHOPPER billigast,men nästan bra som LIBERO!

2009-10-13 @ 22:29:56
Postat av: Emma

Jaa, de blöjorna fick vi tipset om att köpa av en vän, för att de är typ lika bra som libero. Hoppas han lär sig snart! Kram!

2009-10-15 @ 14:30:12
Postat av: Sandrah

Han kanske inte är redo att bli blöjfri än. Dessutom tycker jag euroshoppers blöjor är jättebra :)

2009-10-15 @ 16:38:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0