Emils önskelista

Emil hittade idag ett LEGO Duplo reklam-blad som kom tillsammans med min Föräldrar&Barn tidining. Så han hittade omgående saker som han önskar sig när han fyller 4 år nästa månad. Han har vägrat släppa den där reklam-broschyren idag, och han pratar hela tiden om sakerna han önskar sig. Han har på senaste tiden (efter mitt hårda förbud av TV under dagtid) börjat bygga med LEGO. Han bygger och bygger i timtal varje dag. Det har satt fart på hans fantasi väldigt mycket.

Dessa två saker har han tjatat om hela dagen idag :) ;



Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Bara att ta fram feta plånboken dårå Karin och punga ut för hans lego =D Lego is the shit ;)

2009-10-18 @ 23:29:05
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: emma

lille emil!! ja ser så mycke fram emot att få se er till helgen karin!!

2009-10-27 @ 13:36:36
Postat av: Sandrah

Sånt önskar sig min stora illa kille också.. eller jag önskar det åt honom haha!

2009-11-01 @ 19:43:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0