Imorgon bär det iväg till Göteborg!



Imorgon åker vi till Göteborg! Det ska bli så kul! :)
Jag hoppas vädret blir det också, även om det inte ser så lovande ut.

Idag har Emil varit hos dagmamman. Jag och Liam åkte en snabbis till Karlstad för jag ville köpa mig nått fint på Gina Tricot. Jag hittade en tunika, ett par leggings och ett linne.

Väl hemma sedan tog vi oss en promenad jag och Liam, det var skönt. Fast det blåste kallt som attan.

Nu ska jag städa lite här hemma medan Liam sover och Emil leker i sitt rum.

Henrik är på Ålands-körnings som vanligt...


Avslutar med några gamla bilder som ger mig härliga minnen:



Jag och Emil i juni 2006. Vi hade tagit oss till utkiks-tornet i Filipstad med Diana.



Jag och Emil suger på en godis tillsammans. Detta i juli 2006.



Emil i bilen, sommaren 2006.




Emil i vagnen på Sunnes vattenpark, sommaren 2006




Emil



Emil




Emil

Kommentarer
Postat av: Anna T

Det ska bli så himla kul o komma iväg!

Kollade precis på smhi, o där visar det sol mellan 12-18, så man kan ju alltid hålla tummarna för att det stämmer!=)

Jättefina bilder på emil, kan inte fatta att tiden gått så fort!

2009-05-04 @ 16:08:03
Postat av: Pernilla

Men va fin du var i brunt hår Karin! =) Jättefin.. Hoppas ni hade det härligt i Göteborg!

2009-05-05 @ 20:52:40
URL: http://apms.bloggsida.se
Postat av: Maria å Lucas

Hoppas du att du hade en trevlig resa. Dax för en träff snart... :-D

2009-05-06 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0