Update

Jag har verkligen bättre saker för mig nu för tiden än att läsa bloggar och skriva i min egna, verkar det som. Lite sanning är det också. Ett tag följde jag typ 50 bloggar och uppdaterade här ofta, nu läser jag kanske max 1-2 bloggar per vecka. Det är inte så att jag tröttnat egentligen, utan jag har inte tid och jag prioriterar den tiden jag får över till annat helt enkelt.

Dessutom uppdaterar jag inte här så ofta heller på grund av att det finns en person som vänder allt emot mig och gör/säger elaka saker emot mig.

Men nu ska jag kort fatta mig lite. Livet som ensamstående går mycket bra. Jag trivs mycket bra så här. Jag ska aldrig ha en man i mitt liv igen, förmodligen. Men visst är det trevligt att träffa män för en stund lite då och då :) Men som sagt, jag kortfattar mig, så jag inte får detta vänt emot mig.

Imorgon gör jag min sista LIA-dag på Baggängens vårdcentral i Karlskoga för denna period. Det har varit mycket trevligt där. Men jag kan erkänna att det varit tufft att pendla varje dag med bussen, men sånt är livet.

Nu väntas en lugn helg. Jag ska inte gå ut alls utan bara stanna hemma med barnen! Det ska bli sååå skönt så ni förstår inte. Jag hoppas dock på att spela Nintendo med min Nintendo-vän i helgen. Vi får se.

Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0