Vad gör vi? Nu kör vi!

Imorgon kör vi! Då börjar jag och Madde våra nya liv! Jag känner mig så otroligt peppad, det var länge sen jag kände mig så här peppad!

Jag har precis tagit kort på mitt feta JAG och tagit mina mått över bröst, rumpa, midja och vikt. Jag vägde inte så mycket som jag trodde, är egentligen inte överviktig, utan normalviktig. Men jag vill ändå ta bort några kilo, men framförallt så är mitt mål att bli fastare. Min mage är så slapp och likaså mina lår och min rumpa... herregud hur jag ser ut. Så lyckas jag gå ned 10 kg och bli fastare är jag mycket nöjd.

Både Madde och jag kommer köra med LCHF.

Så beach 2011, here we come! :)






Kommentarer
Postat av: Liza

Jäklar då va ni ska va snygga te beach 2011!!!

Ja kan va me på ett hörn ja me men ja behöver inte gå ner nö utan bara bli lite fastare :P

2011-01-30 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0