Utekvällen

Gårkvällen och natten var rolig men den var på nått vis lite skum och weird. Jag vill inte skriva ut för mycket för det angår ju inte alla. Men överlag var det kul.

Det var ju massa kända folk ute så man träffa ju på många, vilket jag gillar.

Jag var hemma vid 5 imorse tror jag, minns inte exakt och sen väckte barnen mig vid halv 9. Så lite sömn har det blivit och jag mår bra. Inga direkt känningar från all öl. Däremot kan jag lova att det blir en rätt tidig kväll ikväll.

Jag måste bara säga att Madde gjorde en strålande insats med mitt hår igår kväll i alla fall, skit snyggt och kort blev det!


Gårkvällens låt nummer 1!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vill se bild på håret.....kramiz!

2011-01-09 @ 13:03:22
URL: http://tretroll.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var super skoj igår :) Men vart hamna du efter Mastis då? ;)

2011-01-09 @ 18:39:20
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Izabelle

Men klockan 5 på morgonen! Vad hade du för dig egentligen för wierda saker hehe, man blir ju jätte nyfiken :P Kramar

2011-01-09 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0