Update fest

Nu är jag relativt nyduschad, barnen är i Filipstad, naglarna är målade i neonrosa och Jennifer och Carro är här. Vi ska strax köpa en familjepizza att dela på innan det är dags att fixa iordning oss för party!

Jag ska hem till Madde vid 3 då ska Emelie komma dit och sminka oss, då hon har gått utbildning till Make up artist. Sen ska Madde hjälpa mig fixa håret.

Under tiden vi fixar oss iordning blir det lite finsupa med skumpa och cider.

Jag kommer inte lägga upp några bilder idag, tyvärr. Jag har ingen tillgång till dator sen. Så jag kommer försöka ta massa bilder och lägga ut dem på bloggen imorgon.

Låt nu detta bli en totalt oförglömmlig kväll med massa härliga minnen!

PARTY PARTY!!





Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

Åh ha det så kul :D :D :D

2011-01-22 @ 13:41:55
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0