Trötter

Usch mina vänner, nu är jag trött, riktigt trött. Jag ska strax sätta mig i soffan och bara slappa med terminolgi-grammatik i handen.

Denna dagen har varit rätt seg, fast jag inte varit bakis så har jag varit så trött. Skulle inte sitta fel med en till helgdag faktist. Nu kan jag säga att det dröjer ett tag tills jag går ut igen.

Men jag kan inte sluta tänka på hur jäkla kul det var igår! Så perfekt! Om jag kunde, skulle jag utan tvekan backa tillbaka klockan 24 timmar och vara där igen och uppleva det igen. Så jäkla kul!!!
Men det är ju bara 5 år kvar till 30 så vi kör då igen, men då vill jag utan tvekan ha rock som tema! :)

Nu ska jag segna ner mitt feta arsle i soffan.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0