Torsdag

Jag älskar tanken på att det är torsdag kväll och att imorgon är det fredag. Detta innebär ju faktist att det snart är lördag! Wiii!


Denna dag har verkligen gått så fort! Den började med bullbak för mig och Liam. På eftermiddagen kom Sophie ned med sin son Melker. Det är trevligt att prata med nån klok människa :)

Kvällen har jag, så trevligt, avslutat med att städa badrummet. Det stora och jobbiga badrummet. Men nu är det klart och jag kan sätta mig och njuta lite en stund.

Jag har på senare tid blivit så förälskad i Idol vinnaren Jay Smith's låtar.



KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Efter ett sådant fin fint inlägg måste man ju bara kommentera! Men håller mig till mitt eget namn denna gång;) Vad gullig du är! Alltid trevligt att träffa dig med!Kram!

2011-01-06 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0