Tidigt

Idag fick vi sluta tidigare än väntat då vår Anatomi lärare var sjuk. Så vi fick en uppgift av henne som vi satt och gjorde klar i skolan. När vi var klara vid lunch gick jag hem.

Jag har nu fixat drickat till lördag när det blir PARTY!! Jag köpte på mig 3 vinflaskor och 2 cider så är jag garderad att det räcker hela kvällen, natten och till morgonen om det blir så :) Om inte annars så får jag väll spara det till nått annat tillfälle.

Innan jag åker och hämtar barnen på dagis så ska jag ner till Försäkringskassan. Är i starkt behov om hjälp att fyll i ett papper. Att de alltid ska krångla till allt jämt.

Men innan FK så blir det diskhantering... suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0