TÅRTA!!!

Imorgon kommer Helen och hennes barn hit och hälsar på efter skolan. Så jag kommer ha det stressigt då så jag slängde ihop tårtan redan nu i kväll. Jag vill bjuda på det för jag vet att Helen ska ge mig lite uppvaktning eftersom jag fyllt kärring i helgen.

Jag gjorde en enkel tårta fylld med massa choklad, så jag hoppas de gillar det. Det är chokladbotten, choklasmousse med riven choklad och grädde på toppen. Så enkelt och gott (om jag bortser från grädden, avskyr grädde).


Min egna gräddtårta fylld med choklad!


Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

SVAR: hmm, jag tyckte det var lagom smak av osten för jag är inte jätteförtjust i fetaost annars.. men det blev gott. Körde med apetina eller vad det heter =)

2011-01-11 @ 21:02:50
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Darksess

Vad sugen jag blev på tårta :D

2011-01-11 @ 21:50:25
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0