Städning pågår!

Igår kväll påbörjade jag och Madde städningen utav festlokalen. Herregud hur den såg ut! Det låt smällda balloger överallt, ölburkar och flaskor överallt. Borden var alldeles nedstänkta utav alkohol och snacks. Mattorna låg hullerombuller, tygerna var halst nedrivna här och var. Vilken jäkla fest det måste varit. Jag märkte inte nått av detta under kvällen kan jag lova.

Vi började igår med att ha ned alla ballonger på golven och smälla den med spikar, sopa, plocka ned alla tidningar som vi dekorerat väggarna med. Det går ju fortare att ta ned allt än att sätta upp det.

Ikväll ska vi göra klart det sista jag och Maddieeee.

Men allt är värt det, för det var så jäkla kul! Vill göra om det igen, och det SKA vi göra.

Haha, det roligaste av allt var att när vi kom dit igår så snurrade diskokulan i taket fortfarande! Den hade stått och snurrat sen i lördags vid 17-tiden. Jäkla bra batteri i den :)




Så här fint var det inte när vi kom dit igår kväll vill jag lova :)
Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0