Smygtitt

Min 80-tals outfit är i princip klar. Jag har klänning, jenasjacka, pumps, leggings, örhängen, benvärmare, knästrumpor och lite sånt.

Men jag behöver mer smycken! Jag vill ha nått färgglatt halsband och helst nått armband också. Jag hoppas lördagens loppisrunda med Madde kan ge lite mer.

Jag vet exakt hur jag ska ha mitt hår! Nu kan jag ångra lite att jag klippte av mitt hår i höstas, för jag skulle vilja ha lååååångt hår nu. Men en frisyr kan jag nog fixa ändå.

I helgen får vi tillgång till lokalen också. Spännande!! Då ska vi börja dekorera i den och fixa.

Nu väntas telefondejt med Helen, men här kommer några smygtitt bilder på min kommande outfit (med reservation för förändring)


80-tals klänningen i dess fina pastellfärger


Jeansjackan med de vackra axelvaddar!





Min super söta Mimmi mus väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0