Sjuk

Usch, jag mår verkligen inte bra. Känner att min kropp har lust att lägga sig och vila i flera dygn, men så kan jag inte göra tyvärr.

Mina tonsiller är svullna och jag har så jäkla ont i halsen! Bara tanken på streptokocker och penicillin gör mig illamående. Varför just nu när vår 25 års fest närmar sig?! Jag har alltid sån otur. Jämt när jag längtar till något så blir jag sjuk, jämt jämt jämt.

Jag fryser som en tok så jag ska nog ta och lägga mig en stund och vila, innan mina små barn ska hämtas på dagis.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Stackare :( Krya på dig!

2011-01-20 @ 13:17:36
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Åhnej!! Hoppas du inte har halsfluss. Krya på dig!!! Krsm...

2011-01-20 @ 13:24:58
Postat av: Madeleine

Krya på dig. Fy för att vara sjuk :(

2011-01-20 @ 14:59:12
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0