Sjuk

Jag är fortfarande sjuk. Har ont i halsen och ont i kroppen. Mina tonsiller är svullna och värker, de värker så mycket att det gör ont att vrida huvudet till och med, det känns som de "tar emot".

Usch!

Jag gick på första lektionen idag, för jag ville inte missa den. Det var anatomi och sjukdomslära. Vi håller på att gå igenom hjärtat och dess sjukdomar och tentan börjar närma sig med stormsteg. Jag har inte tid att missa massa i det.

Klockan 13 ska jag göra ett halsprov hos farbror doktorn. Det känns som det är läge för det, eftersom värken har hållit i sig så pass länge och inte blir bättre. Förhoppningsvis är det bara virus och inget bakteriellt. För då slipper jag penicillinet.

Jag hoppas, hoppas och hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0