Onsdag mitt i veckan

Älska att det är onsdag idag! Det är en bra dag bara, dessutom närmar sig helgen med stormsteg. Jag längtar till helgen för det kommer hända en del roliga saker då :)

Vi slutade 2 idag som vanligt på onsdagar så jag och några klasskompisar satt kvar och gjorde klart en läxa som egentligen ska vara klar tills på måndag. Men det är skönt att slippa göra den i helgen, och få göra "roligare" saker i helgen istället.

Vi har snart två jobbiga tentor. En i terminologi i grammatik och ordförståelse och sen har vi en tenta i anatomi och hjärtat. Det känns lite betungande faktist. Men jag klarade förra terminen galant, så då ska jag banne mig klara denna också!

Nu är lokalen färdigstädad. Det är bara soffan som står kvar, men jag hoppas min hyresvärd vill ha den kvar så vi slipper flytta på den. Sen har vi nån sopsäck kvar i loklen också som ska flyttas på. Så skönt att få bort all städning faktist.

Innan jag strax ska hämta mina två trollungar ska jag fylla i hälsodeklarationerna för deras försäkringar, har totalt glömt bort det så jag fick en påminnelse om det.

Hey hoo - let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0