Omotiverad

Så jäkla sjukt omotiverad till allt just nu. Jag försöker tänka på skolan, och jag BÖR göra det men jag har annat i skallen just nu. Festen på lördag bland annat, mina tankar går just nu till den och alla våra fina ballonger.

Jag har en uppgift som ska vara klar på onsdag så imorgon kväll måste måste måste jag göra den, fast jag skulle vilja slippa och bara tänka på annat.

Usch, det låter verkligen inte likt mig. Jag har hela hösten vigt mitt liv åt skolan och tyckte varit så motiverande och kul. Jag tycker fortfarand det är kul, superkul! Men motivationen är på NOLL! Det är så mycket just nu i livet och just nu är det framförallt 25-års festen som präglar mina tankar.

Men men, imorgon kväll måste jag göra denna uppgift! That's it!!

Nu ska jag hänga en tvätt så den torkar över natten sen är det Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0