Ofokuserad

Det är mycket just nu i huvudet på mig så jag känner mig ofokuserad på mycket.

Jag håller just nu på att planera inför mitt 25-års kalas på lördag förmiddag. Det är släktingar som kommer hit då. Jag ska baka tårta och bullar. Bullarna ska jag göra imorgon redan så är de klara.
Tårtorna får bakas på fredag.

Jag behöll min hemtelefon. Jag tog beslutet idag att den får vara kvar. Jag hade egentligen sagt upp den från och med måndag nästa vecka. Men så klart vi ska ha hemtelefon! Det tillhör familjelivet på nått vis :) Tyvärr är ju Telia så dyra, men vad gör man inte.

Imorgon ska Sophie med barn komma hit, det ser jag fram emot!

Nu ska den lilla toaletten städas. Tjoflöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0