Madde och Karin in action!

Vi har nyligen vaknat här hemma och pådraget har börjat. Vi håller på att byta sängkläder nu, det är lika bra innan man bäddar sängen för dagen :)

Madde och jag fixade i lokalen igår tills klockan halv 3 i natt. Vi har dekorerat lokalen en hel del nu är det bara en liten del kvar men kanske den värsta. För ALLA ballonger ska upp. Jag säger inte hur många, för ni kommer bli chockade :)

Det blev en hel del spikande, häftning, tejp men framförallt ELTEJP! Kvällens nyckelord var just ELTEJP!

Lokalens soffa och musiken ska fixas också. Det kommer bli så bra när det är klart.

Det blev lite öl igår också, så vi blev lite galna där i slutet av småtimmarna, haha!

Här får ni lite smygbilder på det ser ut på några delar av lokalen: Helt GALET!


Vår soffa to become






Madde och jag in action strax innan hemgång. Madde gick på efterräka och jag gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0