Lokalen

Jag kan inte riktigt fatta att imorgon smäller det! Då är det äntligen dags för Penis och min 25-års fest! Vi har planerat detta så länge nu och haft så mycket tankar och planer så ni kan nog inte ana.

Planeringen, fixet och allt runt omkring festen är liksom halva tjusningen, om inte MER! Älskar att få vara kreativ och fixa.

Jag har inte varit med i lokalen dessa två dagar som Madde har kämpat som ett djur med alla ballonger i lokalen. Men IKVÄLL är det min tur att vara med och fixa med ballonger och allt annat smått. Jag ska dessutom vara jäkligt säker på handen ikväll när det ska spraymålas på ett lakan. Då gäller det att inte skriva fel.

Jag längtar till ikväll när vi ska fixa allt detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0