Lägga barn?

Nu har jag precis lagt barnen. Herregud vad sega de var idag, framförallt Liam. Han har kommit upp ur sängen två gånger nu sen jag lade honom och vill inte sova. Antagligen för att han sov i bilen och en stund i hans säng förut. Han sover ju aldrig middag längre, för då somnar han ju aldrig på kvällen.

Men nu ligger han i sängen i alla fall och säger " Nej nej nej" till sig själv. Han älskar verkligen det ordet nu för tiden.

Nu ska jag faktist städa lite medan jag är pigg. Ungarna hällde ut dricka i hela lägenheten igår kväll så det är sånna där kletiga fläckar av intorkad dricka på golven lite här och var..

Golvmoppen är min bästa vän :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0