Klockrent ála 80-tal!

Jag hittade precis det jag var ute efter på loppiset här i stan, det var en jeansjacka från 80-talet! Den är så jäkla klockren! Kort, fluffig i stoleken och axelvaddar! För 30 spänn var den ännu mer klockren!

Dessutom mötte jag upp min mamma på stan som gav min en klänning som hon själv hade på sig på 80-talet som jag fick ärva. Den är lång så jag kommer klippa och sy lite i den så den blir lite mer 80-tal ála Karin. Klänningen, ska tilläggas, är randig som en regnbåge.

Jag sprang in på Lindex och köpte mig knästrumpor, ett knallrosa läppstift och ett par ceriserosa strumpbyxor. Men jag får se om jag kommer använda allt detta. På loppiset hittade jag även sånna där clipörhängen i rosa och lila och ett skärp som kommer få pryda min (feta) midja. Ska även få låna ett par pumps av min farmor från 80-talet! Oh la la la la

Fan vad glad jag är över min eventuella outfit! Loves the 80's!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Gött att det löste sig. Kram...

2011-01-13 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0