Kaos

Jaaaa... en riktigt kaosdag har det varit från start till slut, i princip. Inte bar kaos i livet utan även snökaos, passade en dag som denna när vi skulle ut på vägarna.

Barnen och jag tog oss till Björneborg idag med bussen. När vi kommer av i Björneborg och bussen åkt iväg upptäcker jag att jag glömt Emils bob på bussen. Jag fick ring runt till massa nummer och bli kopplad och till slut fick vi tag i boben! YES! Emil hade blivit väldigt ledsen annars.

Ärendet vi skulle uträtta idag gick bra och är nu slutfört.

Dessutom har jag äntligen fått Liams spjälsäng såld idag! Så skönt! En mindre börda ståendes i hallen. Den tog upp all plats där utanför Liams rum.

Trevlig kväll gött folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0