Jag säger upp mig

Jag håller på att googla efter ett uppsägningspapper som mamma just nu, skämt å sido. Men många gåner skulle jag vilja det.

Just nu är det lugnt här hemma, men ibland blommar den lugna vattenpölen upp sig likt en stor orkan på Atlanten här hemma och jag blir tokig på ungarna! Liam har börjat prata mer och mer vilket Emil älskar. För då sitter han och lär honom det ena fula ordet efter det andra. Som igår.

Jag råkar höra barnen när de sitter i Emils rum och där hör jag Emil säga till Liam:
"Säg Fan", "Liam, säg bajskorv", Liam, säg "pucko", "Liam, säg jävlar" osv....


Inte nog med detta så är Liam så trotsig och bråkig nu så GAH! Han spottar, skriker, slänger sig på golvet, skriker "PUCKO" (som Emils så fint lärt honom) så fort han inte får som han vill.

Hur ska detta sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0