Första dagen

Nu är min allra första dag snart avklarad med LCHF. Jag har precis avklarat 40 minuter snabb promenad och 100 situps så jag känner mig rätt sliten. Dessutom dunkar mitt huvud som fan! Jag har så ont så ont så ont i det.
Jag har i princip inte ätit några kolhydrater alls idag, bara lite genom två små slags knäckebrödsbitar som innehåller väldigt lite kolhydrater. I vanliga fall vräker jag i mig kolhydrater och framföralllt vid denna tidpunkt på dygnet en massa godis.

Men jag är så bestämd att sluta med det nu. Jag är trött på mitt liv och hur jag lever. Jag vill äta sundare och vill gå ned i vikt.

Jag ska nu göra en veckoplanering så jag kan veckohandla imorgon och dessutom ska jag fixa morgondagens frukost.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0