Feels like OFF!

Känner mig lite off just nu, det känns så surt livet ibland. Men en sak som gör mig en aning glad i alla fall är att skolan börjar imorgon och jag ska få träffa mina klasskompisar igen.

Mindre kul är att det känns som 100 år sedan jag satt vid skolbänken och pluggade. Det är bara 3 veckor sedan som jag gjorde sista tentan, men det känns som minst 100 år sedan. Det värsta är att jag har glömt bort så otroligt mycket. Jag minns knappt några terminologi ord alls, tror jag. Jag har glömt alla skrivregler också, tror jag :) Haha. Jäkla människa jag är.

Hur ska det gå efter den kommande sommaren? Då ska jag jobba på Transcom hela sommaren och lära mig massa nytt skit, så då kommer jag glömma ännu mer av det jag lärt mig i skolan. Ohh myy..

Nu måste jag fan ta tag i mitt liv igen, jag har ju blivit så tjock. Jag har gått upp så mycket i vikt. Jag funderar skarpt på att börja Viktväktarna. För då får man lite mer hjälp och eventuellt en kick av att gå dit och väga sig. Jag vill inte bli tjockare nu!!

Usch..vill känna mig lite mer mindre off. Vad ska jag göra för att göra det? hmmm...

 

 


Kommentarer
Postat av: helem

inte för jag tycker du behöver gå ner nått.

men vi kan kämpa ihop.. är så omotiverad så fy

2011-01-11 @ 09:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0