Det viktiga

Nu har vi kommit hem från Karlstad. Henrik är till Pizza House och hämtar pizza som vi strax ska äta.

Barnen har fått varsin leksak som de leker med så jag passar på att slå med ned här vid datorn en snabbis.

Nu är jag klar med det viktigaste inför morgondagen. Allt för fikan med släktingarna är fixat, förutom tårtorna. Jag gör dem imorgnonbitti så de är färska. Sen har jag köpt lösögonfransar och flytande eyeliner så det blir extra party imorgon kväll.

Jag ska försöka själv att sätta på dem, men funkar det inte så får Madde göra det :) Jag har verkligen inget tålamod när det kommer till sånna saker.

Jag längtar till imorgon!



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

alltid velat testa lösögonfransar men de skulle nog hamna lite överallt förutom där dom ska vara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0