Äntligen

Äntligen är de längsta dagarna i skolan över... Måndag och tisdag är sånna där mördar-dagar som är så låååånga! Idag har det varit extra långt känns det som. Tror jag håller på att bli sjuk så jag känner mig hängig.

Dessutom är jag så trött hela tiden, känns som jag skulle vilja lägga mig och sova vart som helst. Ikväll ska vi inte göra nått i festlokalen, utan börjar imorgon. Så ikväll ska jag veckohandla på MAXI sen ska jag sova tidigt.

Jag har gjort klart uppgiften i kommunikationen så jag har inget att göra ikväll i läxväg, så skönt!

Liam står nu i duschen och leker själv. Ni skulle sett hur hans gammelmanshår såg ut. Det var så fett och lortigt. Han har säkert haft kul på dagis idag :) Emil kollar på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0