Äntligen

Jag har varit så dålig på att uppdatera. Jag har haft fullt upp och tankarna på annat håll ;) Vi har hunnit med kalas, två stycken. Först tvilling-5-års-kalas i fredags och på lördagen 75 års kalas i Kil. Igår kväll så blev det en utekväll med lite biljard och pub, fast en nykter sådan. Jag hade så jäkla kul!!!

Idag har vi inte gjort mycket alls. Jag har börjat plugga på tentan vi har på fredag, det är på tiden kanske. Men jag har verkligen NOLL motivation. Jag har verkligen tankarna på annat håll, jag borde rikta dem mer mot skolan, men det är svårt just nu. Ikväll ska jag faktist plugga både inför tentan och sen på en uppgift vi fick i kommunikationen.

Nu ska jag faktist plugga plugga och plugga!

Imorgon LOVAR jag en del bilder från helgen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0