25 år!

Idag är stora dagen här då jag blir ytterligare ett år äldre och det är både bra och dåligt. Känns som 25 år året då allt sedan går utför, men vem vet.

Jag har sovit uselt i natt, har legat vaken i 3 timmar och inte kunnat sova. Sen "försover" jag mig och vaknar 3 timmar innan våra gäster kommer och har hur mycket som helst att göra.

Nu är tårtorna färdiga i alla fall. Nästa moment är dammsugning och sedan en duschning.

Tråkigt med en väldigt sömnlös natt och stressig födelsedag, men det lugnar nog ned sig.

GRATTIS TILL MIG!!

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! Det är inte vid 25 som allt går utför. Det är vid 30! ;-) Kram...

2011-01-08 @ 10:44:58
Postat av: Tomten

Hoppas du får en underbar dag =) Grattis KK!

2011-01-08 @ 12:58:44
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: malin

Grattis grattis! Hoppas dagen blir bra trots försovningen! :)

2011-01-08 @ 13:50:04
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0