Vab

Jag hann vara på skolan i en halvtimme sen ringde dagis och sa att Emil mår dåligt. Han har en blåsa på sin tunga, sånna där höstblåsor. Det får han ofta och ibland får han ondare än annars. Idag har han ont så han fick komma hem till mig. Det är dock inte smittsamt som fröknarna sa. Höstblåsor är inte det.

Vi har precis ätit frukost. Emil fick äta glass, för det lindrar smärtan lite. Själv satt jag där och bara dregglade över hans glass medan jag själv åt fil med krossade linfrön, solrosfrön och blåbär. Men jag klarade frestelsen och tog inte en gnutta glass! Duktigt av mig :)

Jaja, han ligger här bredvid mig och kollar på film och jag ska nu skriva på en inlämningsuppgift i anatomi om våra sinnen.


Kommentarer
Postat av: Nicco

Trist...! Men jag måste lägga mig i lite, höstblåsor smittar faktiskt. Kolla smittskyddsinstitutet.se. Tur att vi är lediga imorron så du inte missar så mycket då. Kram!

2011-02-02 @ 10:43:09
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Haha det var inte meningen du skulle ta åt dej ;) Jajjemenn massa vårpirr är det, man blir såå glad av solen :D kram

2011-02-02 @ 12:12:25
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0