Tentan

Idag hade vi tenta i anatomi och hjärtat och dess sjukdomar. Jag kan säga som så, utan att fått resultatet, att det gick åt pipsvängen. Jag svarde knappt på hälften av frågorna. Det som jag missade helt på var sjukdomarna, för jag kan anatomin på hjärtat och blodets väg.

MEN, jag får skylla mig själv. Jag har inte fokuserat som jag borde på skolan och på allt däromkring utan låtit tankarna flyga iväg på annat håll. Jag måste verkligen skärpa till mig för så här får det inte fortgå.

På måndag är det dags för tenta nummer dos. Så i helgen ska jag under ledig tid från min barn plugga terminologi. Dessutom måste jag fokusera på anatomin som jag kommer få omprov i till veckan. Jag har aldrig haft ett omprov i mitt liv, vad jag kan minnas, så jag ska ändå vara nöjd att det kom så pass långt fram i livet kanske.

Jag sitter just nu och skriver om en inlämningsuppgift i anatomin om våra sinnen. Det flyter väll på rätt okej, men ändå är det så stressande! Usch... min kropp värker av stress.

Men som sagt, nu ska tankarna flyttas från den trevliga nivån, som de varit på den senaste veckan, och komma tillbaka ned på jorden till mina studier. Annars kommer jag inte klara mig.

PLUGGA PLUGGA PLUGGA- Karin!!

Kommentarer
Postat av: maria

hejja karin You can do it!! :-) jag vet du kan, otur med tentan idag men gör om den så känner du dig säkert mycket bättre sen!! :-D jag ska göra om min sjukdomslära även det att jag fick C och det är bra men vet att jag egentligen kan så mycket mer så gör om den i förhoppning att få bättre :-) och termionolgin kommer du klara fin fint!! :-) det gäller bara att va fokuserad på det du ska göra, å då ä det svårt att ha en massa andra tankar i huvudet men detta fixar du ska du se :-) stoor kram på dej

2011-02-04 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0