Party

Jag har verkligen noll motiavation till min blogg och allt som har med internet att göra, just nu. Jag återkommer när lusten kommer tillbaka :)

Igår hade vi en party kväll i alla fall. Det var super! :) Elina från Karlstad kom hit och provade på Mastis heta dansgolv, yeeaay!

Jag fick inviga min kväll med GULT hår! Henrik gjorde slingor på mig, men håret var inte så medgörligt och blev GULT! Sååååå fult, men jag hann inte fixa till det, så igår fick jag agera guldlock.

Här kommer lite bilder från Elinas blogg


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha å där var min älskling med på bild ;) Fasen hade så gärna velat hänga med ut igår:(

Postat av: Elin

Eller hur! :D Så himla gulligt av honom.. Jag gillar att bli uppvaktad sådär men jag är dålig på att ge tillbaka nåt :) Typiskt ;)

2011-02-14 @ 20:13:52
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0