Motivation Noll!

Jag har verkligen ingen motivation till datorn längre. Känner att det kan kvitta med både bloggen och facebook just nu. Det finns viktigare saker att prioritera.

Helgen har varit så seeeeg! Jag längtar faktist till skolan imorgon, trots att det är ytterligare en tenta då. Jag försöker plugga till tentan idag, men det är inte så jäkla enkelt med två barn som bara bråkar med varandra och skriker. Så ikväll ska de i säng tidigt. Då ska mamma-Karin träna och PLUGGA! Jag ska satsa på att bli klar med min inlämningsuppgift i anatomi och plugga inför tentan.

Usch! Jag syndade igår och åt lördagsgodis med barnen! Eftersom jag inte ätit några större mängder socker eller kolhydrater på så många dagar fick jag hjärtklappning och hela min kropp skakade. Jag känner mig som världens syndabock och är livrädd för att ha gått upp i vikt, för jag känner mig så tjock.

Ikväll är det dags för vägning och ta några mått, fast jag borde inte göra de. Jag kommer säkert vara uppsvälld från gårdagen. USCH!!

Återkommer sen!


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam & Noel<3

Ibland måste fan få unna sej lite gott :) det jämnar nog ut sej med din träning! :D Tkr du är jätteduktig men absolut inte tjock! Du är fin Karin :)

2011-02-06 @ 22:11:09
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam & Noel<3

ibland måste man* ska de stå ;)

2011-02-06 @ 22:11:35
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0