Helg

Nu är det helg, igen. Veckorna går så fort. Jag är inne på dag 5 på LCHF och har precis avslutat min träning för ikväll. Som vanligt, 40 minuter på promenadbandet och 120 situps. Det är så skönt, så skönt.

Nu ska jag avsluta kvällen vid datorn med skolarbete. Jag måste nästan bli klar med min inlämningsuppgift i anatomin. Den ska vara klar på onsdag men jag vill ändå bli klar med så mycket som möjligt så det blir lugnare under veckan sen.

Helgen har nog inget att bjuda på som jag vet än så länge, jag längtar mer till nästa helg. Då blir de party! Denna helg kommer jag mest plugga och träna. På söndag ska mina första mått och min vikt tas. Jag hoppas att det gett resultat, i alla fall liiiiite. Annars blir jag besviken.

Jaja, plugg blir det nu. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0