Dag 4 - Jag är tapper!

Det går ju som på räls detta, nästan! Jag har verkligen fått upp glöden för detta med träningen och jag vill inget hellre på kvällarna längre, när barnen somnat. Datorn är ett minne blott, nästan :) Jag vill verkligen kämpa för detta nu. Jag vill bli fastare och eventuellt få lite mindre kilo på min kropp. Jag är nu klar med dagens träning på mitt promenadband (40 min) och 120 situps.

Jag har tappert kämpat emot många jobbiga fällor med sötsaker och andra goda fresteler. Idag har varit riktigt jobbigt faktist, eftersom vi var lediga från skolan. När jag går hemma är jag så van att "skåp-äta" hela tiden. Så jag har haft en riktigt kämpig dag.

Jag har rensat ur min klädgarderob idag och verkligen rensta emot mitt hjärta. Egentligen skulle jag vilja sprat ALLT, men så kan jag inte hålla på. När jag var klar stod det 3 fullproppade svarta sopsäckar i hallen som snart ska slängas iväg.

Snart ska Madde, jag och Kay mötas i vår festlokal och ta bort soffan vi hade där. Sen är vi klara, snart 2 veckor efter festen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0