Dag 3

Jag kämpar på! Dag 3 är nu avklarad och det känns som min kropp börjar landa lite och vänja sig. Jag känner mig inte lika skakig, huvudvärken är borta och jag är inte lika törstig längre.

Däremot är jag så jäkla godissugen så fy FAN! Åhhh... skulle kunna döda för 1 kg smörkola från COOP's lösgodis.. Gaaahhh... känns som jag måste ha det bara.

Men men... jag ska hålla mig i skinnet och tänka på trevligare saker istället.

Jag har i alla fall gått på mitt promenadband i 40 minuter ikväll och gjort 100 situps, så nu ska jag med gott samvete lägga mig och sova.

Imorgon SKA jag lägga upp bilder på bloggen som jag tog i helgen. Jag har inte ens fört över dem till datorn än, skamligt!

God natt folk!



SKULLE KUNNA DÖDA FÖR DESSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0