Dag 2

Har precis avklarat 40 minuter på mitt promenadband och 100 situps så jag är jäkligt sliten vill jag lova.
Jag är inne på dag 2 med LCHF. Jag är hungrig jämt, har huvudvärk och är mycket törstig hela tiden. Vet inte om det är nån slags "biverkning" av att sluta med kolhydrater (det mesta i alla fall, lite får man ju alltid i sig) och dessutom har jag slutat med socker.

Men det känns bra än så länge. Jag kännde mig så stark idag när jag passerade godishyllorna på MAXI utan att köpa nått alls. Hoppas verkligen jag kan behålla denna stakra sida så jag kan ha möjlighet att gå ned i vikt.

Nu ska morgondagens frukost fixas och sen blir det plugg i sängen, vi har tenta på fredag i anatomi och sjukdomslära - Hjärtat och dess sjukdomar.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Förstår inte hur du orkar träna sådär mycket i början av LCHF. Själv var jag alldeles yr och kändes mig svimfärdig då kroppen var utan kolhydrater. Det är en "biverkning" som tar några dagar att gå över. För mig tog det omkring 3-4 dagar.

2011-02-01 @ 23:00:12
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0