Yesterday

Jag sitter här och ska strax åka och köpa mig lite mat. Jag har inte ätit än och är hungrig som en varg!
Jag mår dessutom bra, gårdagen resulterade inte i så mycket alkohol alls.

En vinflaska + lakrits snus fick mig att må så jäkla illa. Så därefter blev de inte mycket mer.
Här hemma hade vi kul som attan!

Det var när vi skulle till Mastis som det blev tråkigt. Det var överfullt där inne med folk och vi stod och trängdes i en jäkla kö för att komma in, förgäves. Mina vänner var olagliga, men jag vågade inte. "duktiga- Karin"....

Så jag kom hem tidigt, mot vad jag räknat med.


Vår partylåt...


Kommentarer
Postat av: maria

Va härligt för dej att gå ut å festa lite, fast synd att det blev tidigare än tänkt att gå hem. Men ibalnd ä det skönt oxå ;-) hoppas du har det underbart min vän! :-) kram kram

2010-09-26 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0