Söndag

Usch...don't gilla söndagar, buuää..

Imorgon är det dags för skola igen, vilket är kul. Jag gillar att gå till skolan, för det ger mig så otroligt mycket.
Jag ska strax sätta mig och läsa på lite i Terminologin. Vi har prov den 14/10 så jag ska successivt plugga in alla ord, det lär man sig bäst på.

Tjejkvällen igår var trevlig med super god mat, vin, cider och trevligt sällskap!
Så receptet på www.ica.se kan jag starkt rekomendera er, på den tacokryddade kycklinlasagnen. Se inlägger nedan.

Idag har jag röstat för första gången i mitt liv. Förra gången jag skulle rösta, för 4 år sen var jag inte ett dugg intresserad. Denna gången kan jag inte påstå att jag brinner för detta med politik, men jag har ett litet hum åtminstone. Jag anser att det är bättre att rösta än att inte rösta.

Jag ska nu avsluta för mig oh kliva upp på mitt promenadband och sen blir de plugg...

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack så mycket! :D Vad glad jag blir.

2010-09-19 @ 20:05:15
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: Darksess

En helgdag till hade inte varit fel :p Vad bra att du röstat.

2010-09-19 @ 20:42:11
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0