Sluta tidigt

Bara för att man får sluta tidigt så innebär ju inte det att man får gå hem. Eller, det är ju valfritt. Men jag stannar kvar här på skolan för jag har massor att göra!
Vi har Termonologin, Patient adminsitration och IT. Så därför stannar jag kvar för då får jag mer gjort.

Just nu sitter jag med terminologin. Massa ordförståelse och Suffix... Vet ni vad till exempel rrhoes, oides, tomia, paresis betyder ? Det vet inte jag, men jag ska lära mig.

Sen ska jag ner på stan och införskaffa mig lite alkohol till helgens utgång på lördag. Jag har igentligen massor med vin hemma, men jag vill ha nån cider också :)

Jag längtar till lördag!!

Kommentarer
Postat av: malin

ja de där tabletterna är suveräna, visst man känner sig lite som en pillerknarkare, men det för ngt gott med sig o är en hjälp på traven, de kan ja lova! :)

nej det är inte så svårt. tar sån jädra tid bara! kan lägga upp receptet så får du testa någon dag;)

2010-09-23 @ 13:36:40
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: malin

ja det finns i vilken matvarubutik som helst:) inga starka grejjer ska det vara. hehe. ja köpte mitt på willys, där finns det garanterat!

2010-09-23 @ 15:09:44
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: malin

o tacl förresten:) armbandet är verkligen min stil, så den satt super;)

2010-09-23 @ 18:33:02
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Carro

ohh får jag fråga, var det svårt att komma in på utbildningen? jag har funderat på läkarsekreterare men måste först plugga upp lite ämnen.. är ingen plugghuvud alls så kommer bli kämpigt men vill inte gå omkring med massa "skitjobb" som jag har nu o vantrivas samt att ja verkligen vill göra något med mitt liv! :) ha det! /en som nyss hittade till din blogg

2010-09-24 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0