September!

Oj, det är redan september! Det är ju inte klokt vad tiden rullar på fort...
Men jag ser fram emot en härlig höst nu faktist :)

Jag har Jenny här som har hjälpt mig passa barnen så jag fick veckohandla.
Så nu ska vi äta godis och chips och hon ska samtidigt förhöra mig i Anatomi och lite sånt. Inte för att jag har nån "läxa" på det igentligen, men det är ändå skönt att nån förhör mig så jag får öva lite.

Imorgon ska jag till psykologen efter skolan och direkt efter det ska Emil börja på Mulle för 5-6 åringar.
Eftersom han har sitt funktionshinder så har vissa saker varit lite kämpigt för honom, så jag hoppas han kommer tycka detta är kul och att han kommer trivas :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

eller hur :) kom på besök snart vettja!

2010-09-01 @ 20:12:10
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Emma, mamma till Moa

Lycka till! Hoppas det kommer gå bra! Ses snart hoppas jag. Kramar!

2010-09-02 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0