Saccosäck

På dagis har de saccosäckar till barnen, på Emils avdelning. Dagis sa att Emil älskar den där saccosäcken och leker med den dagarna igenom. Så jag skulle vilja köpa en saccosäck åt honom, för ni kan ju gissa hur mycket han tjatar! :)

Det största problemet här hemma är ju att saccosäckarna ärså dyra och vi kan ju inte bara köpa EN, för ni kan ju gissa vilket bråk det skulle bli! :) Helst skulle de ha en varsin i olika färger så de lär sig vems som är vems.

Det tåls att tänka på... jag ska börja min jakt efter billiga saccosäckar imorgon :)


Denna vore häftig att ha :)


Kommentarer
Postat av: Darksess

De är så dyra :( Går att göra egna fast blir inte lika kul som med de där kulorna som är i. Vet att jag och mina vänner gjorde en när vi var yngre av ett påslakan och sönderriven skummadrass. Väldigt härlig att sitta i.

2010-09-23 @ 21:51:57
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0