Party tonight!

Denna kväll har jag längtat till lääänge nu!

Jag har precis tagit mig ett glas vin, målat naglarna och nu ska jag sminka mig.

Jag köpte en jätte fin blus på H&M igår som jag ska ha på mig ikväll. Innan jag köpte den provade jag den och satte den bakofram, helt ovetanade om detta. Så idag när jag satte på mig den upptäckte jag att jag köpte den och trott den satt bra, bakofram. tack och lov blev den bra när jag vände på den också :)

Min små barn är i Filipstad hos farmor och sover där tills imorgon. Så de kommer ha de toppen.

Nu ska jag dra mig till toaletten innan mina party gäster kommer :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Darksess

Ha det så trevligt! :)

2010-09-25 @ 17:33:00
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0