Onsdag

Jag gillar onsdagar, det ger en hopp om att helgen börjar närma sig. Det är ju till och med lill-lördag idag. Vilket märktes väldigt tydligt i skolan idag. Min bänkamrat köpte massa godis åt mig, för jag skjutsade henne till sjukhuset här i stan.
Men det kan man göra kostnadsfritt :)
Gott var det i alla fall. Jag känner mig fortfarande som ett fetto efter allt jag åt...

Imorse var det bara 3 grader när vi skulle till skola/dagis. Den kallaste morgonen hitills, för min/vår del. Jag saknade finger- och tumvantar till barnen. De hade gått upp i rök allihop. Alla mössor också, självklart. Så jag åkte ned till stan, till Inter sport och Lindex efter skolan och införskaffade lite nytt. Varför ska allt sånt jämt försvinna?
Liam var så nöjd med sin nya mössa så han hade den på sig hela kvällen. Om jag bara ägt en kamera så hade jag tagit bilder, han var så söt :)

Jag är så trött så jag har mest lust att lägga mig, fet som jag är, på soffan och slöa. Men jag måste ta en promenad först och sen plugga... Det tar emoooot..


Denna kamera skulle jag vilja ha, Canon 500D. Jag VILL jag VILL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0