Nu jäklar

Nu har jag äntligen blivit av med mina mjälleksem! Det tog enbart 3 dagar ungefär från att jag börjde med min kutan lösning, (vet ni att kutan kommer från cutis som betyder hud på latin ?) Nått har jag lärt mig i skolan.

Jaja, nu jäklar ska jag försöka bli av med allt fett på kroppen också, i alla fall det fett som är osunt.

Det är nog lättare sagt än gjort. Tyvärr finns det ju inga lösnignar varken oralt, kutant eller på nått annat vis som kan hjälpa mig. Utan träning och helst så lite sötsaker som möjligt är den bästa vägen.
Jag har så dåligt självdiciplin så godiset är jätte svårt att dra ned på, men jag MÅSTE!

Ikväll har jag promenerat 30 minuter på mitt promenadband och gjort 100 situp. Det är inte godkänt, men det är nått i alla fall.

Nu ska jag plugga ordförståelse i Terminologin. Jag ska lära mig ännu fler ord, annars kommer jag inte långt.
Än så länge kan jag bara arbeta på Hudkliniken, efter som cutis (hud) är det enda ord jag kan nästan :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja det är fan inte lätt o motstå alla frestelser.. jag kan rekommendera kytos, de innehåller khrom som "tar bort" sötsug o gör att man är mindra sugen på saker mellan målen. den har funkat skitbra på mig o jag kör den fortfarande! har rekommenderat den till massor i min omgivning o till o med dem har märkt resultat :)

2010-09-23 @ 12:38:02
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0