Lyxig onsdag

Idag lagade jag och barnen god mat för att lyxa till det när det bara är två arbetsdagar kvar denna vecka.. behöver jag ens säga att veckorna bara rusar iväg! Jag gillar onsdagar, det är nått speciellt med dessa dagar.

Idag har jag hunnit med ett besök hos psykologen och det är så skönt att få prata med duktiga människor.

Vad sägs om vår middag föresten, fläskytterfilé a'la Karin med klyftpotatis och grönpepparsås och en färsk grönsallad. Vi åt vid matsalsbordet för att göra det lite lyxigare.


Grönpepparsås
1-2 msk grönpepparkorn
1 dl creme fraiche
2 dl vispgrädde
1 msk soya

Gör så här: Stek lite på grönpepparkornen, blanda sedan i vispgrädden, creme fraiche och soya och koka upp.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Det ser väldigt gott ut :D

2010-09-30 @ 20:26:00
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0