Lill lördag

Idag är det lill lördag! Onsdag redan... helt sjukt vad fort det går.
I kväll ska jag passa på att ta mig en promenad på mitt promenadband framför Idol på TV. Jag har blivit så tjock och äcklig så jag måste ta tag i mig själv lite.

Jag har varit jätte slarvig och inte hämtat ut min medecin för mina eksem i huvudet så de har spridit sig och är jätte stora! De är äckligt.
Imorgon ska jag vara duktig och hämta medicinen efter skolan.

Idag hade vi vår fösta redovisning i klassen, en liten sådan. Men ack så jobbig! Det var i arbetspsykologin, ett litet grupparbete i det humanistiska perspektiet.
Vi fick veta igår att vi ska ha ett tal på kommunikationen nån gång längre fram. Jag är redan nervös, tro mig!

Det är lite kul att man kan använda sig av det man lärt sig i skolan privat med. Jag håller nämligen på att skriva rent ett viktigt brev till Försäkringskassan. Så jag använder mig av alla de skrivregler som vi lärt oss. Vad snyggt brevet blir då :)

Nu ska jag skriva klart de så jag kan posta det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0